Heb je bij het thuiswerken behoefte aan meer rust en overzicht en denk je dat het beter kan? Volg dan het gratis webinar ‘Beter thuiswerken met tips van professional organizers’ op donderdag 3 december, vanaf 16.00 uur. In het webinar helpen professional organizers werknemers en werkgevers vooruit. Bijvoorbeeld met tips over het aanbrengen van structuur en om productiever te zijn vanaf je thuiswerkplek. Een aantal experts van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO) zijn betrokken en geven je praktische tips en tricks.

Rust, ruimte en overzicht

Dagelijks begeleiden de professional organizers die zijn aangesloten bij de NBPO-klanten bij het maken van keuzes en het aanbrengen van structuur. Als experts in rust, ruimte en overzicht kunnen zij dus perfect ondersteuning bieden aan de vele thuiswerkers die er vanwege de coronasituatie zijn. Dit is de globale opzet van het webinar:

1. Korte introductie
2. Wat doet een professional organizer?
3. Praktische thuiswerktips voor werknemers
4. Praktische tips voor werkgevers
5. Mogelijkheid om vragen te stellen

– Meedoen? Meld je hier aan!