Nu het thuiswerken het nieuwe normaal is geworden worstelen steeds meer mensen met het vinden van de juiste werk- & privé balans. Waar in het begin de meeste mensen het nog wel relaxt vonden om vanuit huis te werken, wordt inmiddels toch wel duidelijk hoe belangrijk sociaal contact en verbonden zijn met anderen voor ons is. Inmiddels geeft 40% van de medewerkers (met name jongeren) aan hier problemen mee te hebben en steeds meer psychische klachten te ervaren. Hoe ga je daar als manager mee om? Misschien worstel jij af en toe zelf ook wel om jouw werk en privé in balans te houden. Daarover organiseert SAM in samenwerking met AcademyCoaching op dinsdag 26 januari a.s. een gratis webinar.

Wat levert dit webinar jou op:

  • Inzicht in het ontstaan en de gevolgen van een slechte werk/privé balans en wat je daarmee kunt doen voor jouw organisatie.
  • Inzicht in jouw eigen balans en wat je zelf kunt doen om er voor te zorgen dat jij niet omvalt.
  • Het stellen van een concreet actieplan leidt tot een betere balans, meer energie en productiviteit.

Voor wie is dit webinar:
Speciaal voor werkgevers en (HR) managers, learning & development adviseurs, arbocoördinatoren en vitaliteits-, duurzame inzetbaarheids- en preventiemedewerkers

Praktische details:

  • Live interactief online.
  • Investering: slechts 1 uur van jouw tijd.
  • Kun je er toch niet live bij zijn dan is dat geen probleem.

Ben jij klaar voor een energiek begin van het nieuwe jaar, met waardevolle tips om met jouw collega’s te delen zodat ook zij minder stress en een betere balans ervaren? Aanmelden kan via deze link.